Lose Control

Here we go now
Here we go now
Here we go now
Here we go now
Watch out now


Undrar vad som hände egentligen? Där satt jag stel som en pinne, halsen kändes som den skulle torka igen, tankarna for från allt till inget. Fast det är väl fullt normalt bland främmande människor i nya sammanhang? Ah, när det väl var min tur att presentera mig fick jag iaf ur mig några ord, hur det lät är det ingen som vet, förhoppningsvis är det glömt nu. Det var skönt att få tänka på något annat, att vara här och nu för en gång skull. Det får bli såhär varje onsdag ett tag framöver, två timmar i streck, kroppen får göra sitt och samarbetar förhoppningsvis med hjärnan. Så småningom måste väl också musklerna kunna slappna av och göra som jag vill, eller som de borde. Jag har ju iaf musiken att stödja mig på, och så länge den finns där så finns möjligheten att det kan bli något bra. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0