Knock youself out

Ord ekar i huvudet. Kan inte riktigt ta in dem, smälta eller sätta in dem i rätt sammanhang.
Kanske spelar det ingen roll, kanske all egentligen.
Gårdagen kändes som ett lyckorus, välbehövligt trots tröttheten idag.
Kroppen fick nog en smärre chock av pizza, kyla, sen natt, för lite sömn, hemsk mensvärk m.m..
Fast ibland är det värt det!
Men att gå upp mot sin egen vilja, ut i kyla tidigt, för ingenting egentligen, kändes rätt surt.
Kanske blir det annorlunda en annan gång.
Om det blir igen.
Hoppas på glädjen i vilket fall.

Promenaden runt strömmen med Lisa lättade upp det hela ett tag.
Tröttheten kom ifatt mig, men ett par timmar i stallet blev det.
Mat, sömn och en film sen.
Nu ska jag försöka ge mig lite energi i form av träning innan jag somnar.

För att vakna upp till en ny dag med träning, vänner, hästar...
Måste ta tag i pluggandet också, är trots allt lite efter.
Snart är lovet slut, back to reality.
Kan inte vara ut knockad då.

Even if I would like to


Kommentarer
Postat av: Mary

nja sisådär, helt okej blev dom :) fick ihop en "hel" och sen bara lite delar :P ses vi i stallet imorgon? :) <3

2009-02-21 @ 20:31:48
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0