Blood visions

Undrar om något någon gång blir som man föreställer sig. Hur många gånger man tänker, det är nu det gäller! Jag kan klara allt, vad som helst. Sen kommer måstena, och ingenting känns lika självklart längre. För när det blivit ett måste tappar man suget, låter det bara ligga där för att tillslut glida iväg in på helt fel banor. Tragiskt.
Det här får bli ett litet steg i taget förbättring, för den här gången ska jag lyckas. Jag kan, jag vill, och hoppas för en rad olika anledningar, håll tummarna.

Träning och engelska bok it is den här veckan.
Och inget fusk, för det drabbar bara mig i slutänden, det vet jag.

Keep up the good thinking mate, I know you can make it.

Kommentarer
Postat av: Mary

I know that you can make it, and i'm sure that you will make it :) <3

2009-02-22 @ 17:03:10
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Carro

Du klarar det, det vet jag :)

2009-02-23 @ 09:51:10
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0