Postcards From Far Away

Det är rätt befriande och inse att man inte längre svamlar i feber hallucinationer. Att näthinnan känns klar och man återvänder till verkligheten. Nu återstår bara att bota hostan som skär i bröstet och att få halsen att sluta blöda. Kanske blir det enklare än att få bort febern, kanske inte. Hur som helst ska jag idag ta mig utanför dörren. Och så måste jag kanske anstränga mig för att få klart de där sista uppdragen som blev lidande. Bättre att ha det gjort så man kan slappna av under jullovet sen.

Men även om det är lite otäckt med feber hallucinationer kan de vara rätt fina emellanåt, enda tills man inser att det hallucinationer i vissa fall. Och i vissa fall när de verkar så äkta att man blir rädd att det står någon och lutar sig över en i rummet.

Igår kom syster hem med en liten gäst som fick mig att skratta och le lite, och så fick jag höra ett par ljuvliga toner från gitarren. Så såg vi ju film och sådär, rätt kul att de vågar komma i närheten när man bara flämtar ut bakterier. Kanske hjälpte det mig att bli bättre hur som helst, och då är det ju värt det :)

Kommentarer
Postat av: Jo.

åh, jag vill också ha en såndäringa bra syster...var kan man få tag på en sån?

2009-12-19 @ 22:16:29
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: Jo.

men ring mig då flicka!

2009-12-20 @ 18:22:54
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0