Believing In Things That Can't Be Done

Det ger en liten kick att smyga med vissa saker, inte så att det blir bakom ryggen på någon alls, nej, snarare framför näsan fast ingen ser. Hemlighetsmakerier och smygandes, tissel och tassel. Ungefär som när man ska slå in julklapparna, men inte riktigt, det här är en annan sorts kick.

Jag insåg nyss att jag inte skrivit på en vecka, har inte hittat varken ord eller metaforer eller varit på skrivhumör heller för den delen. En del annat har jag fått gjort, både skolarbete och träning, sånt är fint. Men egentligen följer jag inte alls mitt schema just nu, grammatiska tyska övningar med konjunktiv och essäer känns inte alls lockande, fast jag vet att de borde göras.

Ikväll eller eftermiddag ska jag hur som helst julmysa med Mormor och Malin, lunch och pepparkaksbak blir det, kanske såväl mjuka som hårda, för det är vår specialite, sålänge de inte blir brända ^^ Och så kanske det blir en tur ut till söderköping och hästen med, sånt som märks. Andra hästar blir det att pyssla om i helgen och på tisdag ska jag ut på nya äventyr. Vi får se hur det går, kan bli spännande. Håller en tumme eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0