The Wildfire (if it was true)

It's just the wildfire burning

Tänk om du hade fått alla oliver över dig och jag hade behövt ursäkta mig, om du väggen varit lite kortare, jag lite modigare och du alldeles sådär som du är. Då hade det här varit en underlig dag, för då hade du stått där med mina oliver över dig, jag hade behövt ursäkta mig (mest för att det var det enda jag egentligen ville från början, men egentligen inte vågade) för det kan väl inte vara något bra sätt att börja något nytt på, att spilla oliver över någon. Nej, kanske lika bra att jag inte spillde några oliver över någon. Speciellt inte dig.

Hur som helst har det varit en annorlunda dag, sånna gillar jag. Det händer lite, som blir lagom fint, man rör sig runt, ser människor, tänker på livet och drömmer sig iväg, men ändå lever man mitt uppe iallt, sådär närvarande och intimt. Man stärker band, vilar sinnena och anstränger kroppen, som förövrigt känns bättre idag, hoppas hoppas jag kan röra mig som vanligt snart! Fast för det mesta går jag som på moln, fast inget särskilt har hänt alls, mer än det där med tanken på att spilla oliver som jag i vilket fall inte gjorde. Lustigt. Jag är bara ovanligt motiverad för allt.

Nu ska jag på kräftskiva, känner mig sommrig och fin, tänk om bara solen ville titta fram när jag knatar iväg, då vore det nästan lite vackert. Men det blir det säkert i vilket fall, hoppas vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0