"Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen"

Nä, inte ångrar jag mig idag inte. Eller det beror väl precis på vad man syftar på och vissa saker kan man ju faktiskt inte alls vara med och styra, de bara blir och händer.

Lars Winnerbäck satsar stort i höst, mitt hjärta spratt i brand och det känns lite som att hösten är räddad! Jag behöver inte längre sitta och vrida ut och in på allt, fundera vad som ska göras, när hur och med vad, för här loggade jag in och såg det finfina mejlet, räddningen kanske. Ny singel två dagar efter skolan börjar, den 21 aug alltså, sen kommer nya albumet, sångboken och boxen den 21 sep, tänka sig, när det brister i pluggnerverna har man en superfin sångbok med 112 sånger, skivor och hela paketet.. förhoppningsvis har man ett körkort också, då kan man ju åka runt i bilen, lyssna på Lars och bara vara glad. Nä, inte behöver jag bekymra mig för det längre, för det ordnar sig. Det gör det alltid.

Fint väder är det nu med, härligt, brännan bättras på bara man går utanför dörren, och tröttheten slår in när vätskenivån sjunker som gråsten i haven, fort med andra ord. Också var det ju det där med hästen, Noak är finare än finast, hemma efter betet igen, skötn tycker jag, han med tror jag, vi skrittade ut i skogen och myste tillsammans, härligt. Så ska han bli ordentligt rycktad i helgen, men nu måste jag kila fort som tusan. Joline och Carro väntar, grillkväll och mys i sommarkvällen :)

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR;



Tack! :D Vad roligt att du tyckte om färgerna i min lilla höstbild :) Den har en några år på nacken nu men det är en av mina favoritmodell-bilder fortfarande då den användes överallt i stan, både i tidningar och kul nog som hela hissväggar i våran största shoppinggalleria :)



Kul att du också kommit på det där med att man måste se det posetiva för att hålla humöret uppe nu när hösten närmar sig!

2009-08-12 @ 09:42:55
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0