One kiss

Stjärnhimlar och solkatter, blandade drinkar, människovimmel, musik och dans, rökmoln och pinnar i dörrar. Och så var det ju det där med komplimanger och förhoppningar som kanske inte alltid blir vad tanken vill. Allting verkar så lätt, men blir så svårt, snurrigt och oklart, men lite fint i alla fall. Innan alla blåmärken måste ha uppkommit av hyllor, pallar och toalettbesök, för mina ben är mer blålila än hudfärgade idag, ömt och jävligt är det med. Fast det vittnar ju bara om att man har levt, och sånt är bra, det ger allt lite rosaskimmer i kanterna. Just sådär som det blir när man träffar människor man saknar och önskar man hade lärt känna lite bättre eller hållt bättre kontakt med, men som man ändå fungerar med när man väl träffar, okomplicerat men generande. Och så den där nittiotalsfrisyren som slutade i det vanliga finfina ruffskaluffsen, som jag inte kan få bort från min näthinna ^^
Annars har det nog varit en ganska händelserik helg, hundpassande, promenerande, och så bilderna i fredags, som kanske blev bättre än väntat, sånt är kul. Nu är det nytt schema och allvar från och med imorgon som gäller, läskigt, lustigt, lärorikt? Vi får väl se, allt blir vad man gör det till kanske jag har lärt mig ännu tydligare nu, när nya världar har utforskats på fel sätt, eller helt rätt :) Man vet aldrig


Kommentarer
Postat av: Jolinern

hm... försöker komma på tipsen, spy kanske? Vatten? hih, jag minns inte. Dagen idag är ganska jävlig, men jag vet ju att du finns, så då känns det bättre <3

2009-08-23 @ 19:17:03
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0