Kanske är jag kär i dig

This has of course nothing to do with anything
I just get so nervous when I'm talking to you

Inte vet jag vad som är finast, att allt känns fint eller att det faktiskt är fint. Trots alla omständigheter känns det som om allt har tagit ett kliv in i ljuset, det skimmrar sådär strålande vackert. För ett leende räcker så mycket längre, en omtanke, några fina ord och så dans, dans, dans dans. När jag möter vissa människor kommer minnen fram, visar alla bra sidor jag vet att jag har, eller hade, då vill jag bara plocka fram dem och visa dom för hela världen, så kanske gör jag det förr eller senare.

Men först ska jag få ordning på min rygg, på riktigt. 10 kotor knäcktes på plats häromdagen (och då har man endast 24 st) , ja, det var smärtfyllt, inte det minsta skönt, men lättnaden när jag fick höra den kanske skrämmande sanningen att min höft faktiskt var 2,5 cm sned, att det inte bara var någon fånig inbillning jag har gått med i mitt lilla huvud. Att all denna kraft som hetsat runt denna lilla hemska sanning har gjort mig helt yr, helt oåtkomlig, skapat så många fel, att det äntligen ska få ett slut. Att jag kommer leva som ett enda vackert solsken när det har lagt sig, frihet!

Lättnad och stort tack till gårdagskvällens värdinna, the musicmakers, prat på balkong, söt-Ebba, dans-dane och allt annat som skapade stämning under kvällen.


Kommentarer
Postat av: Jolinern

Vi är kära. Du är så knasig (: Tur att du följde med igår, annars hade det nig varit alldeles för mycket dagen efter-ångest idag, Lite finns det dock. EN promenad i veckan? Just det, Augustifesten!

2009-08-16 @ 13:12:54
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: Mary

Haha, ja då ropar jag på dig :) Det var kul att du verkade glad också, var ju alldeles för länge sen vi sågs eller pratade! Skönt att få se dig igen :> Jag vill förresten gärna att du fotar mig och min gula ponny när jag rider dressyr på fältet någon dag om du har tid :) Och du har nog rätt med stallet- att det är en bra avkoppling när skolan är jobbig. För det är den ju alltid när hösten kommer och det blir mörk, hur mycket man än kämpar för att hålla humöret uppe. Tur att man har er då :)

2009-08-16 @ 20:45:16
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0