Girls just wanna have fun

Komiskt, vi hade skrattat för fullt i matsalen, så kommer jag upp på tvåan och vad sjunger dom inte när vi passerar? Girls just wanna have fun, ännu ett asgarv, nej, men ett leende på läpparna. Känns konstigt att erkänna det, eller jag erkänner ingenting, jag talar bara om att jag har skrattat varje dag sedan vi började i skolan nu, lustigt att det aldrig har hänt tidigare, inte på samma sätt, nu är det på riktigt verkligen.
Kanske för att jag är så bra på att göra bort mig, eller för att ni gör mig så himla glad, jag vet inte riktigt, lite av båda antagligen :)
Shoppingen igår blev det väl egentligen inte så mycket med, en stalljacka, gitarrsträngar och ett gummiband (att träna upp min rygg med) och så glassen för att orka med allt kanske.
Nu ska jag måla min garderob innan jag skriver engelska och gör mig redo för projektplanering.

Think my mind is filled with butterflies all over,
can't tell what's happening inside.
Pain gets everything spin around,
make me live just for today.
Think about something else.


Kommentarer
Postat av: LIAN

Hej :) Vem är du? Det stod att du gillade min blogg, på bloglovin' ?! :)



KRam

2009-08-26 @ 20:38:46
URL: http://natalyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0