You make it real

I guess there's so much more
I have to learn
But if you're here with me
I know which way to turn
You always give me somewhere,
Somewhere I can learn
You make it real for me


Och jag vill inte alls att det ska vara söndag idag, inte söndag den 26 april 2009, för det innebär att det kommer en ren helvetes vecka i skolan, usch. Alldeles för många prov, redovisningar, inlämningar och lektioner. Det känns konstigt att klaga på det med tanke på att vi har bästa schemat annars, men nu går jag mellan 8-16 ca varje dag hela veckan utöver allt annat liksom. Känns lite för mycket. Och nu vill jag egentligen bara krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet och sova ifatt alla missade timmar efter natten. Men nej, måste plugga om jag orkar övertala mig själv.

En underbar helg gör ju inte det hela lättare. Har verkligen fått lite av varje den här helgen. Tid med syster, vänner, sol, häst, party, lugn och ro, gitarr spel, familjen, landet, kameran. Så aah, det är inte mycket som fattas kan jag säga. Den här lättnaden har jag längtat efter hela vintern och nu är den här.

Förhoppningsvis avslutas veckan någorlunda lugnt, om inte annat så med mycket vänner och glädje! Planer för valborg smiddes i parken, fredagens utgång och lördagens pajbakning. Toppen vecka om jag bara orkar lägga manken till och fullfölja allt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0