Up in the Air

Rätt mysigt. Vänner är mysiga och bra! Man blir glad, även om man inte sovit mycket alls. Tänk vad tur man kan ha som blir räddad från sömnen, eller från irritationen för att man inte sovit tillräckligt mycket. Våren i sig är rätt glädjande med. Att promenera vid vattnet med kameran, känna den friska luften, bara andas in liv. Det borde göras oftare, men snart blir det så med, för renoveringen är så gott som klar, garderober har flyttats och huset tar form, nu saknas bara golv och lister åt mig, sen får jag möblera :D Då kan jag flytta ut till naturen och mitt hem.

Och skolböckerna får suga på sin karamell imorgon, för då blir det plugg med Ebbis på förmiddagen, sen kommer Mary och joinar oss, mys på det blir det med. Men nu ska jag göra dem sällskap i soffan, fast jag tycker sant eller falskt verkar rätt segt. Jag får väl låtsas titta och blunda lite, för det behövs nu. Sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0