The End's Not Near

We don't want to lose our souls
We're the saints who don't want to be found


Idag kommer bli en krävande dag, betydligt mer krävande än de senaste veckorna i sängen. Börjar med första körlektionen, en tur till fredrik med ryggen (hoppas han kan göra underverk nu, annars börjar jag tro det är kört), och så en himla massa sommarjobbs letande över telefon (inte min starka sida). Men jag kommer klara det, för jag vill klara det och så får jag se fram emot känslan över att ha genomfört den här dagen. För den kommer avslutas på landet med att sätta fast golvlister och möblera + en härlig kvällspromenad med en trevlig vän :)
Men först borde jag nog plugga lite, för vi har ju trots allt hemsstudiedag och en himla massor att plugga! 5 veckor till lov mina nära och kära, det ser vi fram emot.

So don't lose your way, I know you can take it, we'll make it through!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0