Stjärnfallet

Stjärnfall, stjärnfallet är jag
Och du är himlen jag föll från idag
Stjärnfall, stjärnfallet är jag

Min bubbla sprack.

Imorgon ska jag rida första lektionen igen, får se hur det går, träningsvärk i alla nerver idag + promenad på det nyss. Mumms. Det kan bli en riktigt bra helg, eller så blir allt åt helvete. På söndag ska jag i vilket fall som helst vara med syster, det var längesen och ger förhoppningsvis allt som behövs för tillfället. Och imorgon ska jag träffa Maria och promenera och fota efter körlektion, samhäll och matteprov. Yes vilken fredag. Jag tror jag hittar en ny bubbla snart. Förhoppningsvis lägger den sig på rätt ställe.

Why so jellous?
You don't have anything to loose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0