Press Hold

   Oh, jippi på att vakna kl 6.00 när man har sovmorgon! Att min kropp och hjärna inte kan förstå att jag vill vara som andra och kunna sova, åtminstone normalt länge. Nejdå, upp och hoppa kl. 6 är det som gäller. Jag får se det positiva i det, man hinner så mycket mer under dagen, vilket i slutänden resulterar i att man somnar pinsamt tidigt på kvällen.
   Mamma gav mig en sjukt härlig hårinpackning i "påskägget", vilket jag lyckades förstöra redan innan jag fått det.... som vanligt med andra ord, här kan man inte hålla något undan för Kim! Det har varit så ända sedan jag var liten, kommer på allting, så akta er innan jag avslöjar något ^^ Den luktar i vilket fall som helst honung och håret älskade den, tacka vet jag BodyShop! Så ja, jag har redan hunnit duscha, göra hårinpackning, käka frukost, läsa tidning, och fundera över hur dagen/helgen ska spenderas. Snart har jag nog tagit cykeln upp till biblioteket för att lämna tillbaka min bok som är minst 3 veckor försenad. Det är något speciellt med cyklar och vår, musik med för den delen. Man får aldrig nog!
   Men jag har träningsverk, riktig träningsverk, har nog inte haft såhär sedan jag slutade boxningen, och då är det bra vill jag lova! ryggen är på väg tillbaka :D Det är vår, och jag vill bara sprida all glädje jag bär på! Idag kan jag förhoppningsvis smitta ner både Johanna och Maria. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

puss på dig :) och synd att vi inte kunde gymma tsm :/ får bli på lovet :D <3

2009-04-03 @ 14:58:14
URL: http://johaannak.blogg.se/
Postat av: Juwhan.

Tack för din kommentar! Det är inte många som vågar/orkar kommentera mina inlägg men det gör å andra sidan att jag blir överlycklig när någon väl gör det (: iih, påskägg, det har inte fått nåt på flera år, tragiskt. Trevlig påsk och puss på dig och din blogg!

2009-04-05 @ 16:11:10
URL: http://juwhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0