New Shoes

   Skoskav är inte det härligaste, men mina fötter får stå ut, plåster på hälar och insidor får mig att knalla vidare, köper man nya skor får man stå ut, springer man konditionstest är det bara att bita ihop, min smärtgräns är otroligt låg. För halva fötterna är nu omplåstrade i hopp om att hålla veckan ut.   
   Min aktiva sida har tagit fart, jag springer, gör saker utan att stanna och det går ovanligt bra. Allting känns för enkelt. Det kan inte vara meningen att det ska gå såhär lätt med allt, när jag vet att andra har det värre än värst. Livet är så förbannat orättvist, men om jag håller mitt humör uppe ska jag förhoppningsvis kunna glädja andra. Och då kan det ju bara vara bra, det är rätt bra att man orkar hur mycket som helst med. Fast förr eller senare lär jag väl slå ihop av trötthet, men inte idag och inte imorgon. För det här är en bra och spännande vecka, med mycket händelser :)
   Jag kan dock inte förstå vart min skrivkänsla tagit vägen, jag bara tvingar fram allt utan någon inlevelse, det är rätt trist. Hoppas det kommer tillbaka efter lovet, när jag förhoppningsvis hunnit måla osv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0