Minnen av aprilhimlen



















Jag kommer minnas.
sol, moln, skratt, sång,
Ja, precis allt som gör mig glad på en gång.
Hur lätt ni gör det att leva.
glädje, sorg, trygghet,
det är sånt man ska dela.
För tillsammans klarar man allt,
även om det svider med sår och salt.
April 2009
det har varit en fin månad hittills,
nu är vi i mitten,
och fortsätter bitvis.
Jag ska fortsätta le,
jag ska visa att det finns saker att se.
Som dom aldrig lagt märke till existerar.
Undrar hur de reagerar,
på att sanningen har flera sidor.
Men minnen och nostalgi är min melodi,
och så ska det få förbli.


Kommentarer
Postat av: Mary

De enda orden du ska ta åt dig av är sista raden Kim; den om att mina vänner är det bästa på hela jorden. För så är det, utan er skulle jag inte klara mig ALLS. Du anar inte hur skönt det är att ha er vid min sida, det uppskattar jag hur mycket som helst. Synd att det blev så rörigt idag, hade verkligen sett fram emot att träffa er! Vi får ta det till helgen <3

2009-04-13 @ 21:17:50
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0