I wonder who is like this one

And "God only knows" and you have the same sad similarity
That every time it's over I want to press play again
But the only difference appears to be
I can force it on one of you and on the other I can't

Andra körlektionen avklarad, men jag orkar inte analysera den här. Istället har jag bara lust att drömma mig iväg på en cykeltur till världens ände eller något liknande. Men inte ens det känns som om det ger något idag. Bäst att ta tag i samhäll och mattepluggande så jag kan göra proven i eftermiddag, ta en promenad med maria, rida min lektion och bara vara nöjd med den här veckan. För trots allt har jag varit riktigt effektiv och glad, då får man blunda för det där som är tungt att bära, för det ordnar sig alltid på ett eller annat sätt.

"Allting sitter i huvudet"
Vill man så kan man
Låt ingen annan bestämma, det är ditt liv.
Du förtjänar det du tror på allra mest.

Ah, ni slipper fler klychor, men ibland är det allt man behöver för att tänka om. Den första om huvudet fick vi höra på träningen i onsdags och det fick mig att tänka om, varje dag, flera gånger har jag tänkt den tanken och det stämmer faktiskt. I vilket fall som helst har den fått mig att klara av allt den här veckan. Perfekt! Med tanke på träningsvärken jag fortfarande känner i mage, rygg och rumpa efter onsdagens dans & styrkepass måste det ha gett något även på träningen. För efter att ha legat i sängen så gott som två veckor trodde jag inte i förväg att jag skulle ge järnet och gå med träningsvärk i flera dagar ^^  Men det är det värt! Träningsvärk är värt allt :)  

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: Kul att orden gav nåt :)

2009-04-24 @ 21:31:03
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0