För dig

Jag har vandrat som en vilsen stenstaty
Jag har vart på rymmen utan någonstans att fly
Det här är slutet på resan och början på en ny

Det är dags att packa alla bekymmer och skicka iväg dem. Nu är det vår, då vill jag vara glad, sprida glädje, vara full av kraft, laddad med energi och våga leva. Ha motivation att klara sätta press på mig själv för skolan och betyg. Våga satsa på allt jag tror på. Fånga dagen, tiden, göra det bästa möjliga av den. Men jag tvivlar, som så många gånger förr.

Jag vill drömma, om jag vågar. 
Så många gånger har man hört : man har ingenting att förlora.


Kommentarer
Postat av: S

we can do it!

ingenting ska kunna hindra oss denna gång, vi är oslagbara.

2009-04-20 @ 13:31:40
Postat av: Juwhan.

vet inte om jag har sagt det förr men du skriver underbart bra! Som du sa innan, skönt att läsa något som inte handlar om mode och sånt!

2009-04-20 @ 23:28:21
URL: http://juwhan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Till S. Nu blir det pepp everyday! Solskensstyrka är vi förstjänta av :)

2009-04-21 @ 09:17:22
Postat av: matilda

Man har ingenting att förlora, antingen misslyckas man eller så lyckas man... egentligen är nog livet väldigt enkelt. Men vi människor har en tendens till att göra det väldigt krångligt..

2009-04-21 @ 11:56:49
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0