Change your mind

We're all the same
And love is blind
The sun is gone
Before it shines
 

Hur kan något göra så förbannat ont. Det finns ju kvar, så nära, bara att räcka ut en hand, ta en buss, fånga tiden.
   Att välja är det absolut värsta jag vet, undrar hur många gånger jag säger det, undrar hur starkt det står skrivet i mina stjärnor, det kommer stå på min gravsten - ett val orsakar smärta.    Det har återigen varit ett av de svåraste valen i mitt liv, men jag valde framtiden framför nutiden. Kanske är det dumt, kanske är det bäst, kanske är det helt helt fel. Min kropp skriker så i vilket fall.   Jag vill bara vara hos er, där jag är jag, där jag kan känna mig trygg, där jag får möjligheten att måla min dag. Mitt hjärta skriker på mig, sliter sönder min själ med tankar. Varför kan det aldrig få ett slut?  

Reality is the biggest enemy.
Can't just take it, swallow truth.
Sadness go away, I haven't deserved you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0