Så länge du är med mig

Både igår och idag fick jag spendera tid i stallet, och jag fullkomligt älskar stämmningen i stallet, värmen, kärleken, ah, det finns inget bättre. Igår blev det mycket glada skratt med Maria, Ebba och Johanna och det är nog det bästa som finns när det är så mycket annat som känns tungt och ledsamt. Vissa är räddningen i alla lägen, och jag vet precis vilka de är och när. Nu vet förhoppningsvis ni också det :)

Idag träffade jag my maatie Leeejla :) Mycket trevligt, hon gör mig också glad. Rakt igenom, pang i hjärtat bara! Härligt.

Om några veckor har jag förhoppningsvis träffat alla saknade pusselbitar i mitt liv om jag får bestämma i vilket fall. För jag känner verkligen att det är vad jag behöver just nu. Komma tillbaka till gamla starka Kim, som vet vad hon vill och vem hon är. Så nu får ni ta er i kragen och hjälpa mig när jag ska anstränga mig för att ta kontakt! Härligt va.
Jag kan om jag bara vill, så är det. Eller hur? :)

Nu är det tyska träning och bad som gäller, för imorgon är det torsdag och redovisning. Önska mig lycka till ^^ För jag ska nämligen spela upp en dialog med mig själv :O

Kommentarer
Postat av: elin

det låter bra! ska ringa dig så fort jag kan! (och minns)

2008-09-17 @ 22:59:54
URL: http://myheartshapedbox.blogg.se/
Postat av: Anonym

viskaleka kim, någon dag, eller hur ? Jag är väldigt ensam utan er.

2008-09-18 @ 07:35:34
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0