Unbreakable

Nej, det är inte vad jag är just nu. Känner mig mera som en skör glasbit, som skulle kunna gå av bara av en liten liten knuff. Usch, det är läskigt. Men ändå lite spännande, undrar vart det leder den här gången? Vad jag kommer fram till? Jag vill se resultatet. Kanske kan det bli bra? Tredje gången gillt eller något. Jag vet inte riktigt.

Det är mycket jag inte vet just nu. Flyter in i någonslags trans med tomrum, känner ingenting. Bara en konstig tomhet som inte borde vara. Men jag tror lite att Mathias gjorde min dag idag, när han sa att jag skulle ta med tandskydd för att på sparras på måndag, eller om han sa torsdag, jag minns inte riktigt. Är som sagt inte riktigt närvarande. Men aow, det är väl vad som har hänt idag typ. Träning, fokuserade framåt, och det verkar som om det gick. Jag lyckades laga en god minestrone soppa med, och baka bröd. En stjärna på mig.

Kommentarer
Postat av: Joohanna

5 av 5 stjärnor på dig ^-^

2008-09-29 @ 22:22:02
URL: http://joyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0