To much

Do you think I mean it.
I'm just another waste of time.
Come and take me closer
Give me some meaning. 
Take some time.



Det blir en stressig dag, och jag gillar det inte riktigt. Men vi får se, det blir vad man gör det till. Så jag hoppas att jag ändå kan lyckas att få den som jag vill för en gång skull! Får ju rensa hjärnan med X.et iaf, det behövs nog. Väldigt mycket. Precis som jag behöver väldigt mycket annat just nu. Men men, jag är bara en annan trasig sida i ett oavslutat kapitel, då får man stå ut med att bläddras fram och tillbaka i hopp om bättre tider.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är samma färg <3

2008-09-18 @ 20:19:16
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0