Take me out

Jag tror jag hade glömt bort hur underbar musik faktiskt är!
Men nu har jag upptäckt det igen, jag älskar det.
Den här känslan jag fylls av, jag kan inte annat än leee!
Whiiihuuu! Jag kom på mig själv med att sitta och le på toan förut till och med.
Haha, jaa, nu har jag erkännt det för hela världen med, att jag tycker det är kul att gå på toan ^^
Nejrå, men leeendet, det värmer mig. Inifrån och ut. :)
Till och med lab redogörelsen känns skönt att få klar idag! Det är inte klokt.

Jag vill måla, spela gitarr och skriva låtar nu!!!
Precis som jag vill dansa och skratta med mina härliga vänner!
Jag kom på för ett tag sen att jag lite saknar förra hösten på sätt och vis, väldigt mycket.
Men den här hösten kommer bli ssååååååå mycket bättre, tro mig!
: )

Kommentarer
Postat av: aidi.

svar: jag vet inte ju, du har ju aldrig tid är jag har.

2008-09-08 @ 21:06:09
URL: http://aidilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0