Still here

I'm still here
I won't let them find you
I'll be laying right here by your side
Even though my heart is breaking
Seeing you like this I'll face it
Don't be afraid
You're not alone

Haha. jag trodde aldrig att jag skulle komma ur sängen imorse, och det var himla nära att jag låg kvar. Tvingade mig in i duschen och käkade frukost därefter, sen tänkte jag vara duktig och skriva klart min tyska dialog som ska redovisas idag, så jag startade datorn och porten. Så klickade jag upp mejlen utan mening egentligen, så ser jag det. Det där mejlet! Ingen föreläsning idag, Clas har den på onsdag, JIPPPPPIIII !!! :D Vadå tur att jag råkade klicka upp mejlen. Så nu är det bara att förbereda allt i lugn och ro, för att palla sig till skolan på engelska redovisning, tyska redovisning och så avslutningen ett Naturkunskaps prov. Yes, vilken dag alltså! Sen äre lugna fisken hela veckan för hoppningsvis. Vi får väl se. Det ska i vilket  fall som helst bli en bättre vecka än den förra, även om den hade sina små stunder lite här och var. Och jag vet att det inte är en lätt uppgift som ligger framför mig, men jag ska minsann klara det. För ikväll är det boxning som gäller, även om min förkyldning sitter kvar och jävlas med mig. För jag ska minsann vara i form till Coopertestet! Så det så.

Inget kan stoppa mig nu, jag är som en ångvält :O

Kommentarer
Postat av: Joohanna

vad skönt! :D

vi ska också ha upplevelsedag på fredag xD haha

2008-09-15 @ 17:09:17
URL: http://joyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0