Stay with me

Jag tror jag har upptäckt att jag har en person i min närhet som verkligen är värd allt.  Jag får vara mig själv, hon peppar mig, lyssnar, kommer med smarta ideér, kramar en när man behöver det, pratar med en när hon behöver det, förgyller gråa dagar, har en liten gul ponny, är min granne i alla väder och är bara sådär bra att man vill äta upp henne :)
Men det behöver jag nog inte, för hon finns inuti mig ändå. Vi bor lite i samma grotta, med fötterna i samma världsdel. Jag tycker om henne, även om mycket i den här världen är falskt och fel! Ses imorgon Mary my homegirl <3

Kommentarer
Postat av: Mary

Kim- Kim, jag vet inte ens vad jag säga! Den här texten fick mig att tappa andan, och så rullade det lite tårar också. :') För att jag är så himla glad att jag har dig, och för att jag är lika glad att jag betyder något för dig! Vi ses imorgon som sagt :) <3 <3

2008-09-26 @ 23:38:12
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0