Setting forth

Jag vet inte vad det är, men just nu känns det som om alla kreativa känslor bara vill fylla mig. Jag vill måla, fota, spela gitarr, baka, laga mat, dansa, festa, jaa allt precis allt. Jag vill till och med plugga! Jag tror det är hösten som ger mig all den här kreativiteten, för den har inte funnits under sommaren, när jag har haft all tid i världen att vara kreativ. Sorligt nog har jag alla mina färger och pennor ute på djurön, så det blir inget måla av om jag inte beger mig dit ut. Och allt annat är ju i stan, så det är lite svårt att välja just nu. Kanske borde måla när kreativiteten finns här? Det får bli blyerts och bläckskisser sålänge, så får jag måla upp dom större vid nästa kreativitetsvåg, tillfälle att ta mig till djurön eller på höstlovet! Aaah, jag tror inte att jag någonsin har tyckt om hösten såhär mycket, och den har inte ens börjat!

Idag hade vi höstfriluftsdag i skolan, och hade det varit förra året och jag hade vaknat och insett att det regnade hade jag krupit ner i sängen för att stanna där. Men inte idag gott folk, nu begav jag mig upp med vilken energi vet jag inte direkt. För trots att förkyldningen inte har släppt än, så klädde jag på mig det varmaste jag hittade och så mammas regnjacka utanpå det och promenerade mot folkparken där det var avprickning för att sedan promeneras.. Och det var faktiskt riktigt skönt, jag uppskattade regnet nästan, ända tills vi kom tillbaka till skolan för att fixa engelska arbetet i härligt fuktiga kläder och genomvått hår ^^ Men sen promenerade Sabina och jag till spårvagnen för att ta oss hem hit och fräscha upp mig och gå ner till stan, köpa Håkan biljett åt henne och hårfärg åt mig.. Så nu blire en bra höst! En toppenhöst : )
Jag är glad, rakt igenom idag och det är så himla härligt ! (glädjeskutt)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag blir helt varm när jag läser det här Kim. Du är så värd att vara glad o må bra gumman :) <3

2008-09-08 @ 16:56:12
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Joohanna

du är så söt när du är på sånt där humör (: pussis på daajj <3

2008-09-08 @ 17:18:08
URL: http://joyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0