Precis som Romeo

Kan du älska mig som de unga älskar revolutionen?

Djupa tankar blev det idag när jag promenerade hem från skolan, faktum är att jag har promenerat både dit och hem nu, två dagar i rad :) Det är himla skönt att gå på morgonen måste jag säga. Igår var det ganska väldigt tungt, kände mig som en boll med luft, där någon hade pyst ut luften, det är en känsla jag inte önskar någon direkt. Den var jobbig.

Men imorse vaknade jag och kände mig lättad, allt gick som det skulle, ända tills jag hade fått för mig att vi började 8.00 och trodde jag var skitsen och upptäckte när jag kom dyngsvett till skolan att det inte var förns en kvart senare, snacka om oflyt. Men inte tog det någon luft ur mig inte, jag var glad som solskenet en varm sommardag. Och hela dagen har flutit på, jag har fått undan ett och annat, sitter och väntar på att Deniese ska höra av sig nu, om att gå och låna bok. För sen ska jag spatsera ut till Exellent och ta en härlig och värlförtjänt ridtur. Underbart.

Och åter till mina tankar igen. Jag är på riktigt vansinnigt målar och gitarrhumör. Så fort det blir tid över ska jag skapa massor minsann. Ska nog försöka knepa ihop lite egna texter och så, det var ett bra tag sen nu. För länge sen. Kanske beror det på att jag inte har några bussturer där jag kan sitta och filosofera.. Vem vet.. ?

Nej, åter till pluggandet så jag kan slappa nästa vecka :D Och idag hade varit en perfekt dag för en massa fotografering, men nej säger tiden.. nu är det hög tid att kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0