Kär i en ängel

Jag trodde nog att allt skulle bli bra nu, men ack så fel man kan ha. Från en dag till en annan vänder allt snabbare än vinden. Uscch.! Jag lever verkligen inte för att få må bra, någon sätter jämnt mig på fel plats vid fel tillfälle och låter allt bara rasa utför. Nej, jag är inte stark och glad längre.

Men helgen ska spenderas på träning,träning och åter träning, lite mys och en himla rolig lördag kväll/natt med Johanna och Maria, så det så! Det är verkligen vad jag behöver nu. Gärna i enorma doser och lite till. :D

Nu ska jag försöka tvinga mig iväg till skolan, det är hemskt vad jobbigt det kan vara ibland. Kläderna känns fel, håret känns HELT fel, kroppen känns otränad, humöret är så lågt som det kan bli.. Jaa, det kan väl bara bli bättre antar jag. Eller värre... .. :S Nej. upp med hakan nu, jag kan ju inte deppa ner er precis. Efter regn kommer solsken! (det har jag fått lära mig iaf) Och saker blir inte mycket bättre än man gör dom.

Mindre än 1 månad till HÅKAN!!! :D;D

Kommentarer
Postat av: Joohanna

imorrn ska vi ha kanonkul ^-^ vad vi nu kan tänkas hitta på (a) PUSS!

2008-09-12 @ 22:28:50
URL: http://joyys.blogg.se/
Postat av: Dennis

Jag brukar också ha höga förväntningar men jag blir oftast nöjd med min frisör. Det ligger nog mycket i att man hittar en frisör som kan sitt jobb. =)



Idag ska jag vila, själv då? ^^

2008-09-13 @ 15:46:01
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0