Här kommer lyckan för hundar som oss

Den där underbara glädjen rann av mig någonstans mellan allt och inget. Lisa och jag fick skjuss av mor och far till stallet, så vi kollade läget, gjorde det som behövdes, fodrade och promenerade hem i Carros sällskap. Ah, sen blev det sängen för min del, tänkte sova mig till glädjen igen, men nej. Inte fanns den där imorse kl. 05.00 inte, bara all trötthet och förkyldning som talade om för mig att jag är en idiot som hoppades på något annat. Ännu mindre glädje blev det när jag till en fasa kom på att jag glömde bort tyskan igår i all glädje, så nu blev det en pain-in-the-as morgon och försöka av att klura ut temaformer och annat tjaffs, jag fattar verkligen inte just nu. Och porten vill inte fungera så jag får väl stå mitt kast och skämmas, för att jag inte skött mig bättre.

Men inte tänker jag deppa ihop för det här inte. Om man vill vara glad får man skapa glädje, och idag ska jag glädjas åt varje liten stund med frisk luft som kommer att infinna sig, för det ser ut att bli fint väder :) Efter regn kommer solsken gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

: )

2008-09-09 @ 12:10:54
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: Dennis

Haha, ja! Det får du prova. :)



Jo, det är helt underbart här faktiskt. Allt bra med dig idag då?



Ha det fint ^^

2008-09-09 @ 12:37:10
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Joohanna

på lördag blir det glädje för hela slanten :D !

2008-09-09 @ 15:17:01
URL: http://joyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0