Den tredje

Jag blir alltid lika farshinerad över hur mycket ett horoskop kan säga.. Och just nu ser det alldeles underbart ut, så jag tar till mig det och bara njuter av att det kan se så bra ut :D Gör det ni också, om inte annat för min skull va? : )

Månadshoroskop - september 2008

En betydelsefull händelseutveckling präglar dina nära relationer under september månad, och du bör helst fokusera all din uppmärksamhet på din partner, eller på människor du samarbetar med eller möter på din väg. Lever du tillsammans med någon kommer du säkert att upptäcka hur vederbörande verkar vara på topp under i stort sett hela månaden, något som smittar av sig på dig. Din partner har säkert många idéer om hur relationen kan fås att fungera bättre.

Saknar du partner skall det mycket till om du inte lyckas hitta någon som väcker ditt intresse eftersom detta är en perfekt månad att träffa någon. Dagarna runt den 12 september lär du i alla fall befinna dig i gott sällskap, och det är också en otrolig tid för nya möten. Kanske är någon äktenskapsmäklare i farten. När trenderna i kärlek är så pass bra är det svårt att göra feltramp, men det finns en svaghet. Saker och ting fungerar bäst om du låter bli att ta ledningen, utan låter din partner få som han eller hon vill. Du bör också undvika att hamna i diskussioner om vem som vet bäst och vad som är rätt och rättvist. Låt din partner få rätt.

Dessa utmärkta trender präglar också din ekonomiska situation. Det kan handla om att arbetsuppgifterna blir mer intressanta, eller att något extraknäck ger en bra inkomst. Det är också en utmärkt tid för sociala begivenheter, i synnerhet sådana som har med musik och massorna att göra. Din kreativa ådra kan få fritt spelrum. September är en månad att ta initiativ som gör att du kan förverkliga dina drömmar.

Kommentarer
Postat av: Ida

yshysh, inte vååren! 8<

men du.. jag slutar 11:40 på tisdag.. ?

2008-09-04 @ 16:00:18
URL: http://aidilutt.blogg.se/
Postat av: Sabina

vart hittar du det där horoskopet? (:

jag vill läsa mitt och se om det också stämmer ;D

2008-09-04 @ 18:38:21
URL: http://sabinasaletti.blogg.se/
Postat av: Joohanna

horoskop är så kula när de stämmer :D

2008-09-04 @ 22:09:26
URL: http://joyys.blogg.se/
Postat av: Dennis

Jag blir alltid förvånad över mitt horoskop. Det stämmer nästan alltid jättebra faktiskt :)

2008-09-05 @ 08:18:49
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Maria

Det där stämmer in läskigt bra KimKim! Håller en tumme för att det ska bli som det står, du är värd det :) <3

2008-09-05 @ 22:43:50
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0