Come lift me and throw me right up in the air, come rock me to harmony.


Feta lögner, tomt prat, skitsnack, utseendefixering, falsk attityd, dumma onödiga kommentarer, ignorerande, FEAK!! Allt som inte är värt någonting, inte ett jävla skit. Det gör mig så förbannat irriterad, jag är så trött på det att jag tror jag ska explodera, eller tvärtom, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Nu får det vara nog!

Och det värsta av allt, dom som har varit utsatta för det själva, hatat det mer än någonting annat, dom flyter in i det som om det vore världens mest naturliga sak. Vad är det som är så himla bra med det? Kan någon tala om för mig vad det tjänar till att se ut som en barbiedocka, snacka skit om allt och alla, låtsas vara dens bästa vän i nästa sekund eller bara prata om sånt som ingen egentligen bryr sig om. Är det jag som är helt ute och flyter eller har jag uppfattat allt helt fel?

Ussch, jag får rysningar bara jag tänker på det. Tack för att Gud gav vissa människor lite vett och sunt förnuft, förmågan att tro på något och göra något bra för världen, eller sig själv. Annars vet jag inte vart jag skulle ta vägen just nu. För mycket skriker min kropp, min hjärna och mitt hjärta vill brista.

Men nu är det hög tid för att byta om och springa Coopertestet, så önska mig lycka till. Det här har inte varit den lättaste dagen hittills. Allt på en gång bara, sen kommer vågorna av ingenting efteråt, nej jag vill ha balans och vinter så man kan åka skridskor. Ha en bra kväll allesammans, jag spenderar antagligen tiden hos hästen med lite höstmys och så en promenad i skogen med Lisa, det är vad jag förtjänar efter förra veckan och den här dagen.


Kommentarer
Postat av: Joohanna

LYCKA TIILL :D

ses i stallet sen <3

2008-09-16 @ 15:26:07
URL: http://joyys.blogg.se/
Postat av: elin

ååh, tack för dina komplimanger. :) kul att du gillar mina bilder.



klart vi ska ses snart! det är bara att du ringer, jag är dåliga på att komma ihåg sånt. men ska försöka höra av mig i veckan. vi får gå ut i höstkylan och fotografera. puss, vi hörs. :)

2008-09-16 @ 22:05:16
URL: http://myheartshapedbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0