Butterflies

I walked forever, so it seemed

Tystnaden, friheten, harmonin som fyller mig från topp till tå. Den friska luften och det våta gräset får mig att vilja andas för all framtid. Minnena som bor i alla väggar, strömmar in i mig och drar åt alla sömmar precis på rätt plats. Jag känner mig stark. Det var en härlig tur i skogen, precis vad jag behövde. Massor av svamp blev det, mysigt! Imorgon blir det tävling med Milla, det känns också bra. Men nu blir det duscha och sen sova. För jag är helt utmattad. Gårdagen var förövrigt en bra dag, det var skönt att komma till Moa, jag känner mig som hemma. Lagom mycket folk, lagom med glädje och alldeles perfekt att avsluta fredagen med en hel del goda skratt.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0