Your arms around me

Allting blir inte riktigt som man vill.
Men jag vet vad jag vill med den här dagen, och ska försöka få den precis som jag vill ha den.
Kanske inte allt, men delar av det i vilket fall. För allas bästa.
Men först och främst för mig själv.
Jag vet, jag låter egoistisk, men nu vill min själ och kropp tala för sig själv och då tänker jag inte hindra den genom att sätta mig på tvären och tvinga tankarna att se alla andra först. Nu är det bara att öppna sig och lyssna till sig själv.
Hoppas det inte leder till något ont bara.

Jag lyssnade föresten på lite olika band igår och kom fram till att Jens Lekmans musik och The Corneeers eller något var mycket härligt i mina öron. Mera sånna upplevelser tack. Men nu är det skola och tyska som gäller.

But I know you need me, and I will do my best to be there for you.


Kommentarer
Postat av: Maria

And I will do my best to be there for you. För det är du värd kim! För mig är du värd oerhört mycket. Ses imorgon :)

2008-10-02 @ 20:38:08
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0