You can't get like me

Jag är lite stolt, lite chockad, lite förvirrad. Lite allt på en gång. Men ändå känner jag mig sådär levande igen. Påväg tillbaka från helvetet, fast jag vet inte om det är något helvete. Det är faktiskt rätt så skönt att inte göra någonting, att bara fokusera på att ta sig framåt, hålla huvudet uppe och kämpa vidare. Känna lite hur verkligheten tar tag i en och gör en lite av en tjänst. Jag överlevde skolfotot, klippningen, färgningen och ridningen också. Det sista kanske med nöd och näppe, jag har nog aldrig varit så nervös,rädd och tyckt något varit så spännande på en gång. Imorgon blir det till att rida X igen, det var lite mer än en vecka sen nu, men han är min hela helgen :) Och det kommer fler dagar framöver. Men jag ska börja dagen med att kolla på och hjälpa Maria imorgon på KM i fälttävlan. Jag har en känsla av att det kommer gå bra, vi hoppas att den är rätt!

This feeling feels a little bit like flying.. I like it!


Kommentarer
Postat av: elin

SVAR:

det är ett par trasiga glasögon i en kedja.

2008-10-04 @ 18:30:43
URL: http://myheartshapedbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0