Wildfire(if it was true)

So I smile and shed a tear
And said when will you go away
She said who cares you`re not
Entitled to ask those things today
Don't let the salt get in your eye
Don't let the ghost get in your heart
There were sweet memories
In the corner of my mind
They were telling me to throw up
All the things that I want to hide that


Jag tycker nog ni ska läsa och lyssna på den här låten med Mando Diao, Wildfire (if it was true). Den säger lite allt om mig och mitt liv idag tror jag. Egentligen hade jag tänkt mig en annan text idag, men det får bli en annan gång.
Jag är nöjd med min insats den här veckan, har kämpat till 110 % största delen av tiden, mest med hästarna. Men det har fått mig att hitta tillbaka till mig själv, ett starkare jag förhoppningsvis. Mycket positivt och tack vare en hel rad händelser och personer (inga nämnda inga glömda). Idag lyckades jag knipa åt mig 3:e placeringen i KM dressyren på Noak, det kändes lite speciellt. Sedan fortsatte dagen ut till Exellent för att pyssla lite, rida osv. Vi körde myspys ridning barbacka i ridhuset, härligt var det, avslappnande. Precis vad jag behövde för att avsluta den här stressade veckan med. Inte nog med det, jag fick väldigt mycket nostalgi i tankarna när Wickan skrev till mig nyss om helgen. Sådär lagom barnsligt egentligen, men jag behöver det verkligen nu! Perfekt tajming, nothing could be better?... 
Jag tror det räcker så för idag. Jag är glad och nöjd och kommer sova som en stock, jag kan inte begära mer!

Men jag kan berätta att jag skrev mina två första riktiga låtar igår kväll :) Jag är stolt.

Kommentarer
Postat av: Mary

Jag är stolt över dig Kim! Du kämpar så dant hela tiden, och nu gav det verkligen utdelning. Att du skrev dina första två låtar är jag inte förvånad över, du kommer skriva låtar som ett rinnande vatten om ett tag, världens bästa låtskrivare ^_^ och det bästa är, att det är i vårt band den medlemmen kommer medverka :) Tack för all peppning idag, det behövdes. Jag lär behöva en hel del tills jag är på fötter igen, och då är det tur att jag har dig :) <3

2008-10-19 @ 21:36:22
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: S

GRATTIS VÄNNEN!

Du e grym :)



Ja, den där låten är verkligen bra!

Saknar dig, vi hörs snart.

<3

2008-10-20 @ 10:36:44
URL: http://sabinasaletti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0