What if you

What if I
Felt like I belong
I might not be leaving so soon


Lite saknar jag alla drömmar jag hade ett tag, en gång i en annan värld. Det är mycket jag saknar just nu. Det är mycket jag aldrig får och aldrig kommer att få heller för den delen. Men nu är det så att jag inte längre ser någon större anledning till att kämpa med att vara glad och snäll mot allt och alla, för jag ser inte att jag får ut något av det. Så jag slutar med det tills vidare. Jag vill bara hitta meningen med allt, tryggheten i mig själv och känna att styrkan återvänder. Men just nu ser det mörkt ut, ingenting vill som jag vill. Jag kan fan inte ens rida ordentligt längre, inte så konstigt kanske med tanke på vad som rör sig i mitt huvud. Nu får det vara slut med allt jobbigt här, jag orkar inte mera.

Kommentarer
Postat av: Mary

Jag har börjat mina kommentarer till dig med "jag vet hur det är" så himla många gånger, men det är antagligen för att jag verkligen vet hur det är. Jag har också kommit till insikt med det, att det inte går att vara alla till lags hela tiden. Man mår inte bra alls av det. Det är också viktigt att våga säga ifrån, att säga nej när man inte orkar ses eller bara vill ha tid för sig själv. Jag själv är väldigt dålig på det och borde bli bättre, just för att jag själv ska må bra. Och du, det kommer komma tillbaka, allting såsmåningom. Bara du ger dig själv tid. Jag börjar hitta ridningen igen, påväg upp ur svackan. Du kommer komma dit snart med, tro mig. Jag kommer stå bakom och stötta dig tills du är uppe åtminstonde :) <3

2008-10-29 @ 00:04:56
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0