Uppsnärjd i det blå

Det är konstigt hur man bara kan vilja ge upp allt ena sekunden och vilja göra vad som helst för att bara få en dag till i nästa.. Det finns inte. Men det finns anledningar till det, både bra och dåliga. Idag har de bra varit överväldigande, en syster med världens största hjärta och tålamod, vänner med öron och smarta tips, en och annan glädjespridare hit och dit. Och så sist men inte minst, mig själv. Min insats, alla gånger jag rest mig upp och bestämt mig för att gå vidare, det är otroligt. Nu är det bara 2 skoldagar kvar till lov, varav 1 är FN-dagen (utklädnad/temadag) så det är bara imorgon.
Tyska redovisning och Ma-prov står på spel. Jag är uppriktigt sagt nervös. För jag har ingen koll på något just nu. Men hästen uppskattar mig alltid, och jag honom. Det är skönt att känna sig behövd vissa dagar. Världen kanske inte är så orättvis trots allt.

Det är ju faktiskt Håkan konsert snart!
Och jag köpte mig nästan ett par jeans idag, nästan!

Kommentarer
Postat av: Joohanna

Höstlovet tackar vi inte nej till! :D då ska vi sprida glädje som aldrig förr :) tack för idag, <3

2008-10-22 @ 22:19:54
URL: http://joyys.blogg.se/
Postat av: Anonym

checka min blogg kim :)

2008-10-22 @ 22:51:45
URL: http://tranquillizer.blogg.se/
Postat av: Mary

Endast några timmar kvar tills vi har höstlov, vi är så värda det här Kim! Nu är det dags att bara ta det lugnt och hitta tillbaka till orken, jag känner att den är påväg. Tack igen för att du tog Trollet igår, arbetet är inlämnat och min syster blev glad :) PUSS! <3

2008-10-24 @ 10:50:17
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0