The Pretender

Penslar, färg, vatten, musik, dans. Det var en härlig förmiddag i min ensamhet i boden. Färgstick i näsan när jag kom ut i friska luften. Nu sitter jag här, lyssnar på Foo fighters och samlar kraft inför ridningen. Men det känns inte allt för bra med febrig känsla i musklerna och huvudvärk. IMORGON MÅSTE JAG VARA FRISK!!!! Årets höjdpunkt, blir nog en tur på stan på förmiddagen, ska leta upp en poppig outfit inför kvällen, jag saknar sådant nu. "Thoose days were the best in our lifes" Så sant som det var sagt. Jag saknar det, och nu ska jag ta tillbaka, eller plocka fram sådant för att göra mig hel.

Igår spenderades dagen med johnna, skridskoåkning och en tripp på stan med Milla + filmkväll. En behövd dag. Jag är glad och nöjd. Kunde inte blivit bättre efter återträffen. Den känslan, den glädje kan få följa med mig jämnt.


I will try to make my best.
I'm going to the Success.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0