Saw this and FORT of you

Just let it go...
Jag fastnade lite i en ovanlig tanke. Jag vet inte vad jag tycker om den. Jag har tröttnat på en massa. Men jag gillar hösten, imorgon ska jag smörja mera med Ebba, det gör mig glad att hon är tillbaka. Nostalgi blev det idag också, kanske det är därför jag får ovanliga tankar. Nej, jag vet faktiskt inte. Men jag orkar inte festa, det ger mig ingenting mer än dålig sömn. Just nu behöver jag allt lugn, trygghet och ensamhet jag kan få. Så bry er inte om att jag beter mig som en skit och kommer med undanflykter, det är bara ett annat sätt att säga att jag tycker om er, men inte vill tjata ut något.

I need to clear my mind, more often this time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0