Run to the hills

Helg! Så jävla underbart. Och nu är det exakt en skolvecka kvar till höstlovet! Ännu bättre. Jag ska leva som aldrig förr, hitta mig själv, ha kul och allt annat...Jag fick svar från posten om julkortssorteringen, jag står som reserv, härligt. Kanske kan tjäna lite pengar, jag har talat med mor och far och bestämt att skicka CV till lite fler ställen, så får vi se vad det blir av det. håller tummarna :) 
 
Det blir en fullproppad helg. Hästar hit och hästar dit. Men hästar är till för att njutas av och med, så jag ska försöka uppskatta varenda minut. Imorrn bär det av till X när jag vaknar för att sedan fortsätta till HR och skötarmöte, därefter arbetsdag och pyssel inför söndag kan tänkas. Skulle önska mig en tur på stan med, måste ha ett bättre shampoo, all den här billiga skiten dödar mitt fina nyfärgade hår. Kanske får vänta till måndag när pengarna trillar in. Aja, på söndag är det tävling iaf. Jag hade sett fram emot det och byggt höga förväntningar. Kanske för höga? Det kändes inte riktigt så tajmat idag som det skulle kunna ha gjort. Men jag kanske bara har blivit bortskämd. Hoppas på det bästa i vilket fall, och framför allt en annan sadel.

Men jag vill komma ut i höstluften och andas nu. Lugn och ro, kanske flyttar ut till djurön nästa vecka :) Det vore något. Ingenting är som hösten där, mys!

Kommentarer
Postat av: S

Jomen jag ska allt lära dig! eller fösöka iaf. Jag fattar typ inte själv :o



och en höstpromenad låter alldelse PERFEKT! du och jag och löven. på höstlovet kanske?

<3

2008-10-18 @ 16:33:20
URL: http://sabinasaletti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0