Ramlar

Det skaver lite och så. Vet inte hur jag ska uttrycka det. Men jag hatar när någonting kommer tillbaka till en och man måste äta upp det. För man vet att sanningen är ren, den kan man inte blåneka. Så så var det med det.

Det är tomt här hemma också, någon som alltid finns här, som man kan vara glad, ledsen, arg, irriterad, galen eller barnslig med saknas. Hon befinner sig i Taize, jag fick ett telefonsamtal från henne nyss. Min mysiga, älskade lillasyster. Hon lät sådär härligt glad och jag fullkomligt älskar henne rakt igenom när hon är sådär! Det finns nog ingenting, absolut ingenting på den här jorden, i den här världen som betyder så mycket som hon. Galna glada, bästa lillasyster. Men det känns som om den här veckan kommer att gå fort, även om jag hade önskat att den fick gå fort tillsammans med henne. På söndag anländer hon hit hem, så jag får väl passa på att njuta av lugnet, och ha mamma och pappa för mig själv tills dess. Men jag ska försöka överraska henne på bästa möjliga sätt när hon väl kommer. Bara för skojjs skull :) 

Nu ska jag förövrigt äta mina piroger som har tagit 1h och 30 minuter att åstadkomma, minst sagt. Sen blir det dusch och lite läsning eller gitarrspel på det! :)

Kommentarer
Postat av: Joohanna

aw jag gillar dig också kimsi <3 Gott med piroger, nu får du allt ta dela med dig! :DD hihi

2008-10-27 @ 20:25:39
URL: http://joyys.blogg.se/
Postat av: Anonym

födelsedagsfest hos mig på lördag!! du MÅSTE KOMMA!

2008-10-27 @ 21:11:02
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0