Oh my love

It happens every now and then
that I dream of when we´ll have some time,
just you and I.

Håll i er. Det var ett tag sen jag var såhär positiv som jag tänker vara nu. But that's how it all goes.

Jag är glad. Ganska nöjd med min dag. Jag kämpade som ett djur för att ta mig ur sängen och gå till skolan, för att mamma väckte mig. Ingen föreläsning visade det sig, men jag håll humöret skapligt på plats och gjorde det bästa av situationen, pluggade! smart! för nu slipper jag det mesta ikväll :) Jag kan spendera tid på sånt som är kul, men först ska matten avklaras och magen mättas. Jag lyckades åstadkomma rätt mycket och hålla humöret i schack även om mitt hår har hatat mig den senaste tiden eftersom det fått lida alldeles för mycket pga av en hel del orsaker, men nu får det ett nytt förhoppningsvis BRA shampoo som plåster på såren. Och vi hoppas att det tar emot det och blir bra igen.
Det är nu knappt två veckor kvar till håkan och jag börjar känna nostalgin från alla håll ramla in. Jag är påväg tillbaka till mig själv! Det känns bra. Men vissa saker blir lite tunga och så, jag inser väldigt mycket nuförtiden och visst gör det ont. Men ur varje smärta kommer det något bra, kan vi hoppas iaf.
Jag fick iaf agera öron åt Sabina ett tag, det kändes bra att bara finnas där för någon. (jag önskar det fanns någon sån för mig lite oftare) Så fick jag också ur mig en hel del. Och det känns att man håller på att bli äldre, även det diskuterades. Någonstans insåg vi väl att det är rätt bra på sätt och vis men svider lite i våra unga tonårshjärtan. That's life you know.

So keep on holding on, carry on up in the morning och vad nu allt man kan säga och citera på samma gång.
Jag tycker om mig själv för att jag förstår mig på mig själv så bra ibland. Det är rätt skönt. Men annorlunda.

Kommentarer
Postat av: s

tack själv vännen, <3

det var precis vad jag behövde också, prata av mig.

borde kanske göras lite oftare.

att bara ha rollen som ett par öron som endast lyssnar kan betyda väldigt mycket ibland ska du veta.



tummen upp till dig med! (Y)

<3

2008-10-20 @ 18:45:39
URL: http://sabinasaletti.blogg.se/
Postat av: Mary

Jag försöker finnas där för dig hela tiden& det vet du! Och du, dina kommentarer gör mig glad också. När man fått en Kim kommentar efter en kämpig dag så känns det hela mycket bättre, och det är inget jag bara säger. För kämpiga dagar har börjat hälsa på mer ofta, och då är det skönt att veta att du alltid finns där :) <3

2008-10-20 @ 21:23:24
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0