Mitt Gullbergs Kaj Paradis

Om jag fick välja en person på den här planeten som jag skulle leva med resten av livet skulle det nog vara Håkan. Han är liksom allt man behöver, någon med samma tankar och ideér som en själv. Skriver utkast i mobilen precis som jag ^^ (där blev mina tänder synliga) i det leendet, haha, jag är inte ensam om det. :) Fast jag har inte fullt så många som något på 700. xD Och han skriver låtar, pratar göteborska och tycker om olika platser för de har sin egen speciella charm. Jag förstår så väl, tänk om jag ändå kunde vara sådär bra och göra så många underbara låtar.

Men på lördag får jag känna det ännu lite mera! HÅKAN kommer till norrköping, då är vi alla glada. Det är precis vad som behövs just nu tror jag. Släppa allt och bara ha musiken, människorna, glädjen, värmen, lyckan och håkan! :)

Kommentarer
Postat av: aidi.

svar: tack! :) Men kimmie, du kan ju om du bara vill! ;D

2008-10-29 @ 08:06:37
URL: http://aidilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0