Lost art of a murderer

Noak är som att äta en hel pillerburk på en gång. Man lite dör av lycka av att slippa allt annat. Fast idag var nog turen på Steffie i skogen och jobbet på banan en stor del av det. Sen lite försvann all min kraft när jag insåg att engelskan skulle ta upp all min tankekraft denna kväll. Dessto mer panik blev det när jag insåg att jag inte kommer ihåg ett skit av alla engelska ord heller. Och Sabina räddade nyss den värsta paniken av dem alla.

Så nu ska jag ut och springa bort alla onda tankar och virriga idéer.. För all engelska, och allt jag har tänkt om självmordsbombare tog lite musten ur mig och gjorde mig helt knäpp..

Jag känner mig som en Tiger som ska explodera :S
Inte bra.
Hoppas det är lindrat till imorgon.

Men mitt Matte prov blev godkänt :D
Och tyskan hade tydligen gått helt okej, även om jag inte fattade Puttes kommentar i Eds x)
Puss hej, det här var lite vad jag behövde nu. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0