Let's call it the Comback

Med armar, ben och huvud som tegelstenar reste jag mig upp, insåg att det blåser och regnade lite smått. Ja, en underbar start på dagen, inte sant. Det mesta är nog träningsverk, för jag tog det lungt på festen igår, ingen dricka, bara dans. Men framåt tolv slaget pallade Johanna och jag oss mot buss/ spårvagn och begav oss hem. Sängen har nog aldrig varit så skön, varm, så mjuk. Men jag ska ut och rida med Linnéa idag, så det är bara att ordna allt som ska ordnas, sen ska vi njuta av dagen. Som kommer avslutas med plugg i mängder bland alla släktingar som anländer. Lustigt är vad det kommer att bli. Men sånt är livet när man slappar i veckorna och har en massa uppgifter att göra inför ett prov. Bara att bita ihop och kämpa på, slappa kan man göra i graven, som Sabina så fint brukar säga.

Man blir pigg av frisk luft, så jag vaknar nog så småningom. :)


Kommentarer
Postat av: Joohanna

ingen dricka? ;););)

2008-10-05 @ 13:32:29
URL: http://joyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0