Jag är en vampyr

Glädje blev det definitivt, jag vet inte när jag var sådär galet glad sist. Musik, dans, lekar, känslan av en underlig gemenskap tar mig tillbaks till högstadie trams. Men verkligheten påminner mig emellanåt och jag kan inte riktigt koppla av att njuta fullt ut. Helt enkelt en lyckad kväll i draculas egen kostym ^^ (jag kände inte igen mig själv efter allt smink, röda läppar och djävulshorn ;)) 
Idag blir det skridskor med Johanna :D Fy så himla roligt, sen ska jag träffa Milla och bege mig till djurön för att måla! Men nu väntar ett varmt och härligt bad, lita slapp med boken (som måste läsas ut snart, så jag hinner med nästa bok).
Puss hej!

Dagens bästa går till SABINA THE ONE :)

Jag funderade lite i badet, och det känns faktiskt lite som att skriva en bok, att ta upp och fortsätta ett kapitel man trodde var slut. Orden kommer tillbaka, allt vänder och flödar åt ett annat håll. Det finns så mycket man har lärt sig, så många misstag man kommer ta med sig i livet, men framförallt många glädje stunder, fina idéer och minnen man kommer att ta med sig i livet, plocka fram, till och från genom tiderna.


Kommentarer
Postat av: S

UHUHUUUUUH.

tack för en rolig kväll miss Dracula!



du var riktigt läcker i de röda läpparna måste jag säga :D

2008-10-30 @ 11:58:07
URL: http://sabinasaletti.blogg.se/
Postat av: Mary

I miss you Kim! Det var länge sen vi pratade ordentligt nu. Jag känner att jag behöver det snart igen, för att hänga med i svängarna i ditt liv& få dela med mig av mitt. Ses vi imorgon? :) <3

2008-10-30 @ 18:22:18
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Joohanna

det var kuuuul att åka skridskor ^^ :D

2008-10-31 @ 13:00:00
URL: http://joyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0