In the morning

Vädret vänder som vinden, eller som mitt humör och min lust. Men det känns bra att det var åt rätt håll det vände den här gången. Sol har vi aldrig tackat nej till en höstdag.


Att läsa gamla texter väcker minnen, jag känner dofterna, tankarna, allting runt omkring som har format dem. Allt jag vill är att spola tillbaka tiden. Men det går inte och min själ skriker av förtvivlan. All kreativitet och alla fina texter som skapades inuti mig är som bortblåsta, det går inte längre. Vart tar allt vägen? Är det att jag vill nu som får allt att bli så motigt, så svårt.


"Det finns hopp om en förändring, men det tar den tid det tar."

 Kent - det kanske kommer en förändring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0