I'm leaving you because I don't

Det där som finns där utan någon riktig förklaring verkar inte vilja släppa helt. Men idag har jag i vilket fall varit tvungen att hålla humöret uppe och försökt vara lite social eftersom syster fyllde år och Simon har varit här. Jag försöker verkligen att bita ihop och inte tänka på att det känns såhär. Men det finns liksom ingen större lust till något. Jag var i stallet en stund förut, välbehövligt. Och jag tror att Noak uppskattade att bli borstad väldigt länge, det var ett tag sen sist. Så fick jag röra lite på mig på nybörjarlektionen också, vilket var bra för min del. Det slutade till och med att jag tog en rask promenad när jag kom hem. Så nu efter duschen känns det lite klarare, lite närmre verkligheten.

Det är väl bara att bita ihop antar jag. Har faktiskt repeterat 2 steg i matten och gjort 3 av 7 uppgifter i Naturkunskapen, så en liten glädjedans borde jag kosta på mig. Funderar på att göra de resterande 4 uppgifterna nu, eller kanske skriva engelskan eller svenskan. Faktum är att jag inte alls har mycket att plugga nu, rätt skönt faktiskt. Men å andra sidan har jag ju missat 2 skoldagar vilket i sin tur kan innebära att jag ligger lite efter... Man vet aldrig. Hoppas bara på det bästa så jag kan få tid att fokusera på mig själv och mina viljor nu ett tag framöver.

Everything seems to be so far away, and I can't see the point in why.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0