Hold my hand

I don't need no one to hold my hand
but there were times when I sure did
and don't you feel embarrassed
when you think about what you could have done,
what you should have done for me?

Det var visst inte så mycket skolarbete som jag väntat mig, det fick allt att lätta lite. Skönt. Det gick bra med X igår, vi dressyrade fint och fick härligt med beröm, jag fick en läxa att lära mig, men den blev enklare än vad jag väntat mig. Nöjd är jag. Noak var glad att se mig idag, det gjorde allt ännu bättre, fast bäst var nog att jag fick honom på söndag :) Vi ska dressyrtävla, L:A1 faktiskt. Så nu ska vi minsann spöa skiten ur dom allihopa, bara för att jag behöver något att tänka på! (och för att vi är ihopslagna med vuxengruppen)  

Kreativ var jag förut med, gjorde mig tre armband, hör och häpna! Så promenerade Lisa och jag till stallet med. Jag tror lite det blev än bättre dag än väntat imorse när jag tittade ut och tappade greppet när det spöregnade. Men vad gör det, jag tycker ju om att bli blöt. (egentligen) Satte mig med gitarren i knäet en stund, fast jag kom iväg sen, i god tid. För det visade sig att Sofie hade annat än planerat för sig, men jag var duktig och pluggade iaf. Skrev lite poesi också, eller jag fick lite goda tankar på spårvagnen påväg hem, så nu ska jag väl finslipa dem och läsa lite geografi eller matte. För jag tycker ju sånt är kul.. (ironi)

Det känns lite bättre efteråt, även om det uppfattas som svårt.

Kommentarer
Postat av: elin

WIEEE, vad glad jag blir! <3

vad sägs som helgen? då har jag massor av tid.

min mobil funkar inte, men jag kan ringa dig.

2008-10-16 @ 21:07:21
URL: http://myheartshapedbox.blogg.se/
Postat av: FELICE - FASHION IS HOT OR NOT

Fin blogg, kolla in min =)



WWW.MODEISDELICIOUS.BLOGG.SE



Xoxo/F

2008-10-17 @ 11:36:11
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/
Postat av: Mary

Härligt att det gick bra med X :) Ska bli skönt att träffas idag igen, hoppas vi hinner prata lite, det var länge sen nu! På söndag gäller det, vi ska slå alla vuxna ^__^ <3

2008-10-17 @ 15:11:44
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Ida

i can't :<

2008-10-17 @ 19:38:50
URL: http://aidilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0